Volg onze updates: RSS Feed

Nieuws
Home / Nieuws
7 augustus 2018, door , in Nieuws, Geen reacties
Een belangrijk onderdeel van de toetsen voor het KSF Branchecertificaat A is kennis en toepassing van wet- en regelgeving. De vragen voor het online examen, voor zowel telefonie als chat, zijn nu AVG-proof. De medewerker klantcontact die slaagt voor het examen is dus ook voor dit thema up-to-date. Meer weten over de geldende wet- en regelgeving voor...
29 mei 2018, door , in Nieuws, Geen reacties
Goede kwaliteit realiseer je met medewerkers die goed zijn in hun werk, stelt het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. In de Themarapportage Kwaliteitsverbetering van februari 2018 is ons lid DAS vermeld als goed praktijkvoorbeeld; het keurmerkinstituut beveelt deze best practice zelfs aan andere verzekeraars aan. DAS heeft medewerkers van het servicecenter laten toetsen en certificeren met het...
28 september 2017, door , in Nieuws, Geen reacties
Het KSF Branchecertificaat voor medewerkers klantcontact geeft hen de erkenning die ze verdienen. In augustus werd het 1000ste KSF Branchecertificaat uitgereikt. Een reden om bij de vrouw langs te gaan die het ontving: Lorrinder Williams uit Capelle aan den IJssel. Lorrinder Williams had net de opleiding “helpende zorg & welzijn” afgerond, toen ze ziek werd....
22 augustus 2016, door , in Nieuws, Geen reacties
Teams die meededen aan de CQ-test in 2015 kregen twee KSF Branchecertificaten aangeboden door HDLG en de KSF. Veel bedrijven hebben hun twee beste medewerkers de training laten volgen, met goed resultaat. Bekijk de foto’s van de uitreikingen van de certificaten in 2016 bij Xerox, RMC, het CAK,  ABN AMRO, Webhelp en gemeente Den Haag.  ...
13 februari 2016, door , in Nieuws, Geen reacties
Op 12 februari 2016 zijn drie supervisors van M+ geslaagd voor het examen om praktijktoetsen af te mogen nemen bij organisaties die hun medewerkers klantcontact willen certificeren. Zij gaan binnenkort het land in om praktijktoetsen af te nemen. Meer foto´s staan op facebook.