Branchecertificaat A
Home / Certificering / Branchecertificaat A

Met het KSF Branchecertificaat A garanderen wij en de deelnemende organisaties het basisniveau van medewerkers die direct klantcontact hebben.

 

Opleiders maken hun eigen opleidingen op basis van de eind- en toetstermen van de KSF. Ook is het mogelijk een externe organisatie in te schakelen voor de ontwikkeling en/of de opleiding. Deze KSF-leden bieden opleidingen voor het KSF Branchecertificaat voor medewerkers klantcontact.

 

  • De planning van de toetsen is in handen van de organisatie zelf
  • Het examen heeft twee onderdelen: de online toets en het praktijkexamen
  • De KSF controleert voor het praktijkexamen de beschikbaarheid van de examinatoren en koppelt een examinator aan de aanvrager

 

Eind- en toetstermen KSF Branchecertificaat A voor medewerker klantcontact en chat
Eind- en toetstermen online 11012019 versie januari 2019
Eind- en toetstermen praktijk 13112018 versie november 2018
Eind- en toetstermen praktijk chat 08052019 versie mei 2019

 

Praktische zaken Branchecertificaat A
Instructie examentool KSF Explain 2018 versie december 2018
Systeemvereisten en reglement toetsing KSF branchecertificaat V0719 versie juli 2019

 

Presentatie KSF Branchecertificaat A
KSF branchecertificaat A aug 2018 presentatie

 

Subsidiemogelijkheden

Voor scholing van medewerkers is vaak subsidie beschikbaar. Meer informatie hierover vindt u bij:

OOCC – het opleidings- en ontwikkelingsfonds voor contactcenters
MVO in klantcontact – een website van de KSF over maatschappelijk verantwoord ondernemen in klantcontact

 

Call Now Button