Branchecertificaat A
Home / Certificering / Branchecertificaat A

Met het KSF Branchecertificaat A garanderen wij en de deelnemende organisaties het basisniveau van medewerkers die direct klantcontact hebben.

 

Opleiders maken hun eigen opleidingen op basis van de eind- en toetstermen van de KSF. Ook is het mogelijk een externe organisatie in te schakelen voor de ontwikkeling en/of de opleiding. Deze KSF-leden bieden opleidingen voor het KSF Branchecertificaat voor medewerkers klantcontact.

 

  • De planning van de toetsen is in handen van de organisatie zelf
  • Het examen heeft twee onderdelen: de online toets en het praktijkexamen
  • De KSF controleert voor het praktijkexamen de beschikbaarheid van de examinatoren en koppelt een examinator aan de aanvrager

De kosten voor het examen voor KSF Branchecertificaat A voor medewerkers klantcontact en voor chat en WhatsApp zijn € 35 voor leden, € 40 voor niet-leden. Als de kandidaten beide examens afneemt, wordt er voor het tweede examen € 25 in rekening gebracht.

Wanneer een organisatie wel certificaten afneemt, maar zelf geen examinator levert, brengen wij voor een praktijkexamen € 40 per kandidaat in rekening. Zo willen wij stimuleren dat organisaties meedoen aan het gratis beschikbaar stellen van examinatoren.

 

Eind- en toetstermen KSF Branchecertificaat A voor medewerker klantcontact en chat
Eind- en toetstermen online 11012019 versie januari 2019
Eind- en toetstermen praktijk 13112018 versie november 2018
Eind- en toetstermen praktijk chat en Whatsapp 05032020 versie maart 2020

 

Praktische zaken Branchecertificaat A
Instructie examentool KSF Explain 2019 versie augustus 2019
Systeemvereisten en reglement toetsing KSF branchecertificaat V0320 versie juli 2019
Vereisten gesprekken praktijkexamen versie oktober 2018

 

Presentatie KSF Branchecertificaat A
KSF branchecertificaat A aug 2018 presentatie

 

Subsidiemogelijkheden

Voor scholing van medewerkers is vaak subsidie beschikbaar. Meer informatie hierover vindt u bij:

MVO in klantcontact – een website van de KSF over maatschappelijk verantwoord ondernemen in klantcontact

 

Call Now Button